A magyar nyelv az egyik leggyönyörűbb és egyben legnehezebb nyelv a világon. Fontos, hogy őrizzük, ápoljuk és helyesen használjuk. Ennek gyakorlásában segít ez a kisiskolásoknak szánt munkafüzet.
A szülők legnagyobb félelme, hogy gyermekük elég felkészült-e, hogy beüljön az iskolapadba. Ha olyan kiadványt keres, ami iskolába készülő gyermeke számára figyelemfelkeltő és érdekes lehet, akkor rátalált.
A számok világát nem elég iskolában elkezdeni megismerni. Kisóvodásoknak készült munkafüzetünkben a kezdeti számolás elemeivel ismerkedhetnek meg a gyerkőcök.
Gyakorló foglalkoztatófüzet 2-3 éves óvodásoknak, mely az anyanyelvre és a nyelvtani tudás megalapozására fókuszál. A gyermekek motiválását segítik az érdeklődést felkeltő matricák.
A legízletesebb pár perc alatt elkészíthető desszertek és sütés nélküli sütemények válogatása.
A legkülönbözőbb és legfinomabb sütemények kanállal mérhető alapanyagokból.
A szülők legnagyobb félelme, hogy gyermekük elég felkészült-e, hogy beüljön az iskolapadba. Ha olyan kiadványt keres, ami iskolába készülő gyermeke számára figyelemfelkeltő és érdekes lehet, akkor rátalált.
Kedves Szülő! A kezében tartott foglalkoztató füzet a Tudásfogócska sorozat egy tagja, mely a gyermek fejlődését 2 éves kortól követi nyomon, négy korosztályra, négy területre bontva. A területek a következők: - értelmi képességek, gondolkodás - anyanyelv fejlesztése - térben való tájékozódás - írásmozgás kialakulása A sorozat tartalmazza mind a négy terület szintfelmérő feladatait azért, hogy általános képet kapjon gyermeke tudásáról, képességeinek fejlettségéről. A területeket szétválasztva most az értelmi képességek, ezen belül kiemelten a gondolkodás fejlesztéséhez készültek el a gyakorló feladatok. Az óvodáskorú gyermek a tevékenységei (játék, munka, tanulás, szabadidős tevékenységek) folyamatában fejlődik. A tevékenységei közben szerzi tapasztalatait, játék közben, a tárgyakkal való manipuláció során, ami a gondolati tevékenység felé vezető folyamat első állomása. Az érettebb gondolkodású gyermek a cselekvés közben szerzett tapasztalatait beépíti a gondolkodásába, különböző műveletek segítségével. Ilyen műveletek az összehasonlítás (azonosságok, különbségek keresése), analízis (a dolgokat alkotóelemekre bontása), szintézis (a tárgy alkotóelemeinek egyesítése), általánosítás (azonos jegyek alapján), konkretizálás (felismerjük másban is az adott tulajdonságot), rendezés (megadott elv, szempont alapján kiválasztjuk a megfelelőt). Ebben a fejlesztő folyamatban Önöknek szülőknek az feladata, hogy konstruktivitást igénylő feladatokat adjanak gyermeküknek, biztosítsanak lehetőséget a problémahelyzetek megoldására. Az iskolaérett gyermeket már maga a tevékenységi vágy is aktivitásra ösztönöz, motivál, növeli a figyelmét.
ISBN | 978 615 5975 01 1 |
EAN | 9786155975011 |
Szerző | Magnusz Kiadó |
Kötetszám | 1db |
Kiadó | Magnusz Kiadó |
Megjelenés | 2019. április |
Oldalszám | 48 oldal |
R-azonosító | |
Stancforma | |
Kötés | Irkatűzött |
Kivitel | Fekete fehér |
Méret | 210mm x 285mm |
Könyv tömege | 180 gramm |
Csomag darabszáma | 20 db |
Csomag tömege | 4 kg |
Matricás | Igen |
Rendelhető | Nem |
VTSZ | 49011000 |
390 Ft
390 Ft
390 Ft
390 Ft
190 Ft
190 Ft
390 Ft